13/3 03.24

Inte ofta man skriver här längre.. Är väl antagligen för att jag mår kanon så jag har inget att klaga på.
Fest två dagar på rad. Tisdag och Onsdag.. Det är väl inte heeelt okej egentligen men va fan. Lever ju inte så många gånger liksom.
Igår var Ebba, Becca och Alen här inne. Jan-Åke var inom en runda med. Han e såå skön den mannen =)
Ja, det finns inte så mkt att skriva här längre.. Man kanske skulle lägga ner bloggen?
Nej.. Det kan vara kul ibland o gå in o läsa vad man har gjort för upptåg =)
Nu ska jag göra mig litekäk o titta på Andra Avenyn =) Väääds..

Refrängen är till DIG ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Ja, varför är det så egentligen - att det är lättare att skriva när man har något/någon att klaga på? Nu när jag mår helt fantastiskt är det skitsvårt att hitta nåt att skriva om förutom att berätta hur jävla lycklig jag är. Och hur kul är det egentligen att läsa om liksom? =)

2009-03-13 @ 08:47:19
URL: http://egoemma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0