Peace & Love 2009 - ....

Tillbaka i vardagen igen..

Peace And Love i Borlänge var för oss alla 5 en helt ny upplevelse och den var klart godkänd även om det fanns en del minus med den.
MINUS
- Långa avstånd
- För lite personal
- Otrevlig personal (vissa)
- För liten camping
Detta är troligen frukten av att festivalen exploderat i storlek i år jämfört med förra året så det är ändå förlåtet men hoppas det styrs upp för jag vet minst 1 som är där nästa år igen.

Har sett en hel del band, missat en del, träffat massa underbara människor och haft riktigt kul!
Är dödstrött nu så i morgon när jag piggnat till skriver jag mer om den =)

Stort TACK till alla som var med !!!!

GALNASTE JAG SETT NÅGONSIN!!!




EN TANKE TILL ER SOM BLEV SKADADE PÅ KOSTERTEN :(

Kommentarer
Postat av: cederkvist

satan de var ju grymma! :D

2009-06-29 @ 06:04:27
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0