8/6 Baksmälla, värk och vardag igen ...

Sweden Rock är över sen ett drygt dygn tillbaka, mår man bra för det? Nej... Jag har sjukt ont i kroppen.. Trött som ett as!
MEN, såå underbart det är att vara där nere. Musiken i all ära, den e fantastisk men det bästa är alla de nya människorna man träffar. Både de man lär känna lite och alla som man bara morsar på =) Känns som att alla är en familj där nere.
Jag orkar inte gå in så djupt på allt som hänt men en liten liten lista ska man väl kunna skrapa ihop tycker jag...

Bäst : InFlames.. Jag skiter i kritikerna. Har äntligen sett mina idoler !!

Sämst : Lita Ford, kanske dags o inse att det är över?

Farligast : Patrik o co:s ölspel... Totalt urballade regler

Snyggast : Anders Fridén i rosa peruk =)

Mest legendariska : PRO på vår tomt =)

Frispel : Dennis sista natten.. Vilket ryck

Roligaste : Finns så mkt att det inte går att utse..

Jobbiga : Att vakna på ett golv tre nätter - VÄRK!

Bästa sömn : Klockade mig själv på 20 min på en bajamaja..

Bästa kommentar : Johan Rehn utbrister: "Fan, kan dom skruva ner lite där inne, vår musik hörs ju inte" (en av dom bästa iaf)

"I wanna know what love is" med Foreigner var en höjdare =)

Nu ska jag fortsätta min rehab (soffan)...

 

Kommer mer bilder när jag kommit på benen igen.. Tog febern nu och den var upp på stadiga 38,6

Kan ju dock tillägga att jag kom in på Jämshögs Folkhögskola och DET är underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0