22/6 Idag är det dags.. Scream Your Lungs Out!!

Borlänge.. Nu kommer vi! Så håll i hela jävla hatten för nu blir det åka av!! =)

Dagen i sig har varit en enda stor bedrövelse och ALLT har gått mot mig, helt sanslöst.
Känns jäkla skönt att äntligen ha packat i stort sett allt som ska med till P&L. Vet dock inte hur allt ska få plats i bilen. Den e full av öl :P

Nette har sin lilla dator med sig så jag tänkte köra lite småinlägg varje dag. Om jag mot förmodan tänker på det..

Lite om gårdagen..
Var på fest i Mörrums förort Svängsta hos Micka. Riktigt roligt och jag fick ännu en gång visa mina briljanta drag i Kubb =) Senare på kvällen drog jag o Nette in till stan och det gick som de gick.. Fick inte komma in på Loch Ness för att "någon" var för full =) Denna någon var inte jag :P Haha,,, väääds!!

Nej nu ska jag krypa ner o njuta av en sista natts sömn i en säng på en vecka :P

So long Fuckers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, VÄX UPP DIN JÄTTEBEBIS!!!!!!

2009-06-22 @ 11:36:23
Postat av: cederkvist

hahaha hade lätt tippat på att du var för full :P När jojjeruset kickar in så är det inte många som tar dig :P

2009-06-23 @ 05:19:22
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0