1/6 Förberedelser

Vaknade av att en galning ringde på min dörr, det var ett jävla liv!! Mitt i all ilska kom jag på.. "FAN, Madelene SKULLE ju väcka mig" Jodå det var hon.. Tog en kopp te och snackade lite blandat innan vi drog och hämtade ölen till Rocken!! Vääds..
Körde hem till diverse människor och lämnade deras öl..
När vi var klara var det dags att dra sig till EKO men då bytte jag ut M mot A  =) Var ju tvungen att ner o handla lite proviant inför veckan.. Det blev 3 engångsgrillar, duschcreme, flip flop, en ny keps, ett par nya piloter, kylklampar, kylväska och en del annat smått o gott. Det enda som står kvar på schemat nu är lite tvättning av kläder vilket lär ta en stund.. Sen packa ner skiten.
Senare ska jag ner till Josse och lämna tält m.m som hon tar ner img förmiddag..

Riktigt svintrött nu, lite vila innan det är dags att äta o sen lägga i ny tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0