15/6 7 Dagar kvar och här e uppställningen :)



Sara "stormvinden" Alvarsson - Energiknippet från Gränums vidder gör sin riktiga festivaldebut=) Detta kan inte bli annat än bra!
Styrka: Viljan att cykla till Peace & Love
Svaghet: Hon klarade bara en natt
Favoritband: "The Cocks" hahaha...



Sandy Pandy - I mitt umgänge en ny förmåga men som med sitt underbara skratt kommer göra detta till en lååång och underbar vecka=)
Styrka: Viljan att cykla till Peace & Love
Svaghet: Hon klarade också bara en natt =)
Favoritband: Asian Dub Foundation (??)



Jeanette "Nette" Åkesson (th) - Gör sin andra raka festival med fullband på kort tid =)
Styrka: Alltid positiv
Svaghet: Trött =)
Favoritband: Volbeat



Therese Axelsson - Ytterligare en för mig ny bekantskap men konstigt nog gömmer det sig ett underbart skratt här också=)
Styrka: Glatt humör
Svaghet: Förvirrad
Favoritband: The kooks och Thåström (typ)



Johan "Jag" Nilsson - Även denna varelse gör sin andra raka festival på kort tid =)
Styrka: Mina guldlockar
Svaghet: Att lockarna inte finns kvar!! =)
Favoritband: InFlames och Jerry Williams ;)

Med denna lineupp drar vi oss 60 mil norrut till Borlänge på Måndag!


Kommentarer
Postat av: siiiir VääääääS

som sagt, bäddat för succé =)

2009-06-15 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0