10/6 Tröttheten äter upp mig inifrån

Jag orkar typ inte göra något nu. Förutom de stunder alvedonen verkar. Då får man passa på att dona.. Dessutom är sömnen ett stort problem. Försöker efter flera års nattarbete komma in i normal dygnsrytm på riktigt. Innan sov man typ mellan 07-14, nu blir det 23-06 ist.. Det är grymt utmattande när man inte e van.. Idag vaknade jag dock redan 03.45.. Gött!

Tänkte faktikst jag skulle pallra mig till biblioteket idag o fixa lite studieriktad litteratur nu när jag ändå inte orkar annat. Lika bra att "träna" lite på att plugga nu i sommar så man inte kommer som fågelholk sen till hösten =)
Jag har nog bara nämnt här att jag sökt till Jämshögs folkhögskola.. Det jag ska plugga till är Socialpedagog. Siktar in mig på att i första hand jobba med ungdomar som har problem med droger och kriminalitet. Pojkdrömmen ska slå in ;) haha...

Tänkte även passa på att kasta ut ett STORT grattis till alla som tar studenten i dagarna! Saknar den tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0