8/7 Ledig=)

Har inte blivit att jag skrivit här så mycket sista tiden, det är för jag jobbat som satan...
Nu är dock tanken att jag ska vara ledig tills på måndag men dom kan ju ringa in mig. Hoppas inte dock!!

Händer sjukt mycket i huvud o liv annars just nu. Troligen blir det flytt 1 Augusti till en 4a på Ronnebygatan med SoS, bara en sak som ska gå i lås där. Omställningen från över 20000 ut i månaden till typ 8000 ut grämer mig. Jag är van att göra exakt vad jag vill men det är ju kört nu.. Gött att bo med två då som är vana vid exakt den budgeten, dom kan säkert styra upp mig lite. SEN är det ju det här med alla känslor som gungar i kroppen.. Jag vet inte vad det är men det är något som inte är som det brukar.. Vi får la se!!

Idag ska jag bort till Karlskrona o byta min tele, Jag HATAR iPhone!! Sämsta möget man kan tänka sig.. Ikväll blir det en lugn afton. Troligen en film i min ensamhet, ganska skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0