8/7 Hatar Telenor!!

Idag var jag smart för EN gång skull, innan jag körde till Karlskrona så ringde jag dit och pratade med dom ang. min telefon.. Givetvis gick det inte att byta! Ska man gå runt med en trasig mobil som för övrigt är värdelös..? Nej man får skicka den till deras lilla "verkstá" och kan dom inte laga den så får man byta.. Så det är vad jag ska göra.. Skicka den till dom o hålla alla tummar i världen för att den inte går att laga.

Ikväll blir fotboll, MAIF-AIK i Svenska cupen.. Kan nog bli 6000 pers så det gäller att dra i tid..

"KOMBOOOOO"



Kommentarer
Postat av: siiiiir väääääääääääSSS rapporterar från tingryd!!!!!!

it`s we three for eva!!!!!!!!!

2009-07-08 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0