28/7 Mår bra som fasen...

Har varit extremt dålig på att skriva här sista tiden. Det har helt enkelt inte blivit av..
Var på Öland i helgen med Lotta o SoS. Var bl.a. och kollade på Takida på Borgholms slott. Som band är dom ju bra men spelningen var alldeles för kort för att vara värd 350 spänn, drygt 50 minuter.
Hmm, har helt tappat skrivförmågan, troligen av samma orsak som de andra gångerna. Jag mår bra helt enkelt, då får jag inte ur mig så mycket.. "Bra" är iofs ett alldeles för litet ord men ja, varför bredda det. Det räcker med underbart bra=)

Detta är sista veckan som jag jobbar, det har varit en tuff månad men har fått bra stöd, segt att jobba 225 timmar på en månad. Äntligen nästa vecka kan man ta upp träningen igen, det behövs verkligen nu. Både konditionsmässigt och viktmässigt.. 

Tillbringar den 98% av tiden i Högadal hos Lotta, igår fick Tizma med komma hit. Det kändes inte rätt längre att hon skulle sitta ensam. Hon verkar trivas men man får ju jaga så hon inte klöser på möbler o grejer. 

Ja, detta var ju en liten update iaf. Ska försöka skriva varje dag igen nu.. 

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul o höra att du mår bra lillebror men jag tycker nog att du får lägga in en bild på Lotta nu :)

kram kram

2009-07-28 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0