22/7 Leeedig=)

Var riktigt länge sen jag skrev här. Det har inte blivit av tyvärr..
Har det hänt något speciellt då? Jo.. Har träffat en helt underbar människa. Har skrivit det innan men Lotta=) Jisses...
Du betyder SÅÅ mycket!!

För övrigt orkar jag inte summera de dagar jag missat men dom har innehållit mycket fest(östersjö), myys, o jobb! Mest har det nog varit jobb men det känns helt ok att härda ut med monsterpass i en månad. Speciellt när man mår bra och personer runt en har förståelse;)

Idag är jag iaf ledig och det blir snart en lång promenad innan frukost.. Sen får vi se vad som händer. Känner för att göra något skoj =)

Kommentarer
Postat av: Ebba!

Jag är glad för dibn skull att du mår braaa:) Får man vara det?;)

2009-07-23 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0