15/7 Jag leder över Dammråttorna..

Paus i städningen... Jag hatar det! =) Men va fan..

Igår var den bästa dagen på länge, kör en kort sammanfattning...

Ut på havet med Emilia, Henke och Lotta.. Båten gick som satan =) Riktigt kul... Var ute på Fölsö och Bockö, solade, badade och grillade och tog en kall.  Hem till "storstan" igen och fixade till oss lite, drog in till Henke o Emilia för ytterligare påfyllning av det kalla förrådet(magen).. Lirade Nintendo Wee(stavning?). Henke krossade mig i tennis men jag kom iaf inte sist på bowlingen ;) haha... Sen drog vi ut en sväng på stan, 2 öl och lite mat sen cyklen hem.. Riktigt trötta efter dagen.
Som sagt.. En underbar dag!! Det får vi göra om...

Kommentarer
Postat av: siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiR vääääääääääääääääSSSSS ropar högt::

det måste va ända gången du inte komme sist i bowling. . .när du spelar genom en maskin! muhahahahahahahahahahahaha

kolla klockren låt =)

lyssna och njut!



http://www.youtube.com/watch?v=AkEDwYaWKiw



http://www.lyrics007.com/Bowling%20for%20Soup%20Lyrics/The%20Bitch%20Song%20Lyrics.html



peace mother F!

2009-07-15 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0