10/7 Städdag - Igen...

Igår gjorde jag något jag aldrig gjort innan, jag köpte en bok. "Insidan" skriven av Liam Norberg.. Handlar om hans liv som yrkeskriminell, hans tid i fängelset och tiden efter.. Den är grymt bra! Jag fastnade direkt =) Vilket också är ovanligt..
Var på Maxi med SoS, där hittade jag denna djupt eftertraktade bok!

Fick det definitiva beskedet från nya hyresvärden idag med, Vi fick lägenheten!!! Alltså, en 4a på Ronnebygatan..! Underbart ska det bli..

Idag ska jag åka ner till Jibo och inhandla lite styrlinda och ett par handskar till cyklen.. Hade tydligen blivit något fel med beställningen på nätet så jag gör det där istället. Ev,. blir det en tröja också beroende på vad kontot säger..
Självklart blir det några mil på två hjul i afton med=)

Imorgon är det sommarfest med fotbollen, därav det lugna beteendet ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0