25/2

Sådär, då har man kollar på Andra Avenyn och Öga Mot Öga. Öga mot öga är en riktigt bra serie. Den handlar om människor som gjort olika kriminella handlingar och som nu vill träffa sina offer och medla med dem.
Tänkte för övrigt att jag skulle designa om denna bloggen så småningom, behöver bara ha någon kunnig som vill hjälpa mig med det.
Annars tänkte jag att varje dag skulle innehålla någon typ av rutingrej, exempelvis dagens... Ja, vad det nu blir. Förslag?
Jag ska bli bättre på att lägga in bilder har jag tänkt mig..

Dagens "dagens" blir en liten liten händelse som utspelade sig i kön på McDonalds Drive In. Står en bil framför mig och killen ska betala, vad händer? Jo, hans bil dör.. =) En trevlig prick som man är så erbjuder man sig att knuffa honom åt sidan. Det visar sig dock att detta var ett nummer för stort för mina kära muskler. Jag rubbar alltså inte bilen:)
Till slut hör jag en röst som säger -Ska jag hjälpa dig? Så blir fallet och vi rullar bort bilen. Jag betalar och får min älskade QP. När jag sedan sitter och förtär densamma ser jag att killen tagit sig fram till luckan där man får maten. Problemet är dock att bilen dör där med.. Då smög sig skrattet på kan jag villigt erkänna =). Denna gången fick dock herren i McDonalds personal rycka in och knuffa fart på honom. Det hela bottnar inte i detta utan efter att bilen dött två gånger i startat tillstånd så kör killen upp på E-22:an !! Jag menar, det finns ju smidigare OM nu bilen får för sig att dö igen =).

Nog om det..
Nu ska jag borsta tänderna och dra ner persiennerna för idag.
 
"Denna bloggen blir pikfri så här på slutet"

Kommentarer
Postat av: sir väs =)

ljus å glad bloggis du skaffat =)

Öga mot Öga e kanonisch, jag kan med den utb. jag går nu jobba som medlare! Så det e rätt coolt se deras arbete! =) kanske sitter man där en dag, inklämd mellan två tungt kriminella å en gammal tant å få dom att förlåta glömma å gå vidare med sina liv, skulle vatt en mäktig känsla tror jag!

ha de gott =)

2009-02-25 @ 17:59:56
Postat av: cederquist

hahaha EPISK händelse :D

2009-02-28 @ 16:22:03
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0