8/12 Idag gick det =)

Äntligen en morgon som innan, jag kom upp i tid och hinner sakta vakna till liv.. Hade ett HELVETE i natt med att somna, ibland vill det inte!
Ägnade en halvtimme i natt åt att titta på "Laul Calling".. Det är grumt bra alltså! De hade en otroligt djup och givande diskussion om huruvida man blir för gammal för diverse data- tv-spel. Jag sällar mig till hjältarna som INTE tycker man blir för gammal.. En helkväll med FM är frälsning=) Nu blir det inte så ofta dock... Dessutom hade man en intervju med Sveriges kanske roligaste spelare, Pontus "robocop" Wernbloom=) Lirare!!

Hm, annars då? Helgen var fenomenal får jag lov att säga även om det kanske blev liiide för mycket av det goda i lördags. Det var dock ganska väntat med tanke på att det var "djurparksligan" som samlades centralt denna afton=)

En nyhet til finns faktiskt, för exakt en vecka sedan skrev jag på för Hällaryd!! Jag är hemma =) Det var ett ganska enkelt val med tanke på att jag inte trivts till 100 i Gois, min tidsbrist gör att HIF är ett bättre alternativ, de tränar dagar jag inte har träning med AIF.. Ni ser, det är fan bara fotboll. Jag njuter dock och skulle inte klara mig utan det..

Kommande vecka är det skrivning i Socialpedagogiken och veckan därpå i Psykiatri, sen är man välförtjänt ledig ett par veckor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0