23/12 Kul Jul...

Jag har på senare år tyckt att julen är en väldigt överskattad högtid. I år dock vill jag verkligen vara hemma. Saknar min älskling, hennes familj och min familj. Känns rent ut sagt för jävligt att sitta på jobbet just nu och veta att man ska tillbringa hela jävla julafton här :/ Faan..
Här står förvisso 2 flaskor Julmust, 1 burk pepparkakor, en påse apelsiner och 1 chokladkartong men hur engad är man att äta det i sin ensamhet??
Nej fan, illa är vad det är!!

Ikväll, runt 20.00 ska jag slå mig ner i soffan, ha älskling på ena armen och en fiin whisky på andra och passa på att njuta!!

Nåväl, juldagen ska bli trevlig i allafall, är ledig nyår med och det är ju iallafall något även om julen e körd!

Han en riktigt GOD JUL ALLA.. O njut av att få vara med nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Eva

God Jul lillebror!! Tycker synd om dig som måste jobba men se det positiva. Du har en älskling o ett hem att komma hem till sen. Kram!

2009-12-24 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0