14/12 Snart jullov.. Underbart!

Återigen är det väldigt längesen jag skrev här. Känns som en tjatig inledning men det är ju fakta..

Nu är det snart jullov och det känns skönt och nödvändigt. Huvudet tar inte in någon info alls nu.. Hade prov i psykiatri idag, skönt att ha det gjort men lär väl få göra om det. Kändes inte alls bra! Men men.. Solen går nog upp i morgon ändå.

Annars idag har jag bara slöat här vid datorn. Tänkte att jag skulle byta dator o lira lite FM och DÄR kom det en tanke.. Är man för gammal för att spela dataspel?? Football Manager dessutom.. Hmm? Jag hoppas inte det för det är ju så fantastiskt kul och skönt att kliva in i den världen ett par timmar. Ska definitivt lära min son en vacker dag att spela FM så man har någon att lira mot=)

Fan, jag vet inte vad jag ska skriva här längre, det är ju lite B..

Kommentarer
Postat av: Eva

Man blir aldrig för gammal för att spela tv- o dataspel.

Fan va jag saknar det gamla nintendot o mario bros :)

2009-12-15 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0