4/8 Fullt upp hela tiden=)

Herregud, nu känns det som att man nehöver landa lite men när ska man ha tid till det?

Det är jäkla något att göra precis hela tiden.. Fest, flytt, grillning där, grillning här typ=) Men kul är det!!
I Fredags satt vi nere på Riverside och drack lite öl.. Man fick blanda egna drinkar, de fannsen jäkla massa att välja på men att skaka fram en RedBullVodka gick inte :/  Av ngn anledning fick vi stämplar och drog in en sväng på Harrys men fter 20 minuters brottande med alla muppar avslutade vi kvällen på Lochen. Träffade "Killer" och snackade massa gamla minnen,.. Gött =)

Lördagen började i den nya lägenheten på Ronnebygatan med Sandra, Sara och Lotta.. Drog vidare till MIcke där vi mötte upp Vicki o Jonas. Drog till Compagniet en sväng men Nilsson höll karaktären och gick hem istället för att bli dyngad.. Seegt på Compa.

Söndagen var lugn iofs (tror jag) men igår var vi i Tyskland och fyllde på det tomma förrådet. Mor min är sååå dryg att ha i en bil så långt. Klagar på farsans körning HEEELA tiden... Men kul ändå=)

Har tyvärr blivit tvungen att ta bort min piercing till en dels stora glädje men den ska in igen så fort det läkt=) Eller blir det i tungan.. No Brain, No Pain!!!

Nu ska jag fortsätta packa och fixa...

Kommentarer
Postat av: siiiiir väs

kan inte sova, surfade in här och läste lite. ..

jag har vatt jättetrött men lyckas inte knäcka mig själv så pass mööt att ja däckar . . men snart så.....



http://familjenlund.files.wordpress.com/2007/07/sova.gif



fred&kärlek

2009-08-10 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0