19/8 Student igen...=)

Haha, ja så är det=) Nilsson ha alltså gått och blivit student igen och det är FAN så underbart! 
Jag älskar det verkligen.. Att lägga sig på kvällen och längta efter att vakna är en skön känsla!
Alla i klassen verkar vara kanonmänniskor.. Ja det känns fan KANON!

Har bytt adress också nu till samma som Lotta =) Samboooo igen... Gött!

Fotbollen är över för min del för i år. Det är ingen mening att sträva efter att hinna vara med i år, det vore bara att sabba för mig själv. Det är bättre att ta de lugnt och bygga upp ljumske med mera till nästa säsong o vara 100% hel då..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag är sååååååååååå glad för din skull hjärtat! Grattis till din lycka:)

2009-08-20 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0