11/8 - 6 Dagar kvar(Ångest)

Om 6 dagar börjar skolan, har en jäkla ångest. Inte för skolan i sig men för det faktum att jag helt byter bana.. Det gör mig ruskigt nervös. Tror dock att det kommer gå bra =)

Händer sjuukt mycket annars nu.. Håller på o flyttar. Har saker på tre olika ställen nu vilket är aningen jobbigt det med. '
Storyn är den att jag skulle som jag skrivit här innan flytta in med SoS i en fyra på Ronebygatan, precis efter det bestämts träffar jag en kanontjej. Där har jag varit varje dag/hela tiden sen vi träffades. Det blir jäkligt dyrt att lägga 2900 i hyra på Ronnebygatan och sedan hjälpa till med div kostnader hos Lotta. (anser man ska det när man äter, sover, duschar m.m...) Därför har jag nu ställt min plats på Ronnebygatan till förfogande.. SÅ OM NGN!!??
Har jag bråttom? Impulsiv? Spontan? Ja, kanske.. Men va fan? Chansa e inte fel. Bara att flytta igen om det inte funkar.

Det var det jobbiga..
Sommaren annars har lätt varit den bästa och roligaste i mitt liv, Festivaler, fest, massa nya vänner, grillkvällar med sjukt mycket mer!

Fast ja, allt roliga har ju ett slut och nu är det dags för ett X antal vita helger. "Semesterkilona" ska bort nu och då håller det inte att kröka o äta pommes hela tiden =)

- Börja seriöst på gym igen (på torsdag)
- Äta lagad mat och inte den sketna färdigmaten, äta regelbundet.
- Träna!
- NON Alc (på ett tag)

Tyvärr har min telefon gått i strejk igen så några bilder kan jag inte lägga upp:/

Kommentarer
Postat av: cederkvist

dra åt fan. Jo du är spontan Jojje :D

2009-08-14 @ 12:13:04
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0