6/4 16.50

Fan va nice o vara ledig nu 4 dagar!
Haft en riktig tuff helg på jobbet men på dagarna har det som vanligt nu för tiden varit underbart =)
Idag vaknade jag när Miss E ringde, ingen dum väckning alls. Körde hem till henne och fick lite morronkaffe.. Mumma.. 
Idag har Eva och Danne kommit.. Killen är 186! Jag skäms fan för o stå jämte honom.. O han ska man vara morbror till!

Får se vad som händer ikväll.. Är som vanligt sugen på några järn för att få upp balansen i kroppen igen =) Men men.. vi får se.  Onsdag blir det i alla fall lite party =)

Massa tråkigheter i helgen men det är inget jag orkar bry mig om. Folk gör som dom vill nu. Jag är lyckligare än någonsin och det ska ingen förstöra. "Jag sitter på sanningen"... Fråga mig så får ni den, kanske på tiden va`?
Nog om det..

Nu ska jag njuta av min ledighet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0