3/4 Sköna dagar - Kalla nätter

Helvete vad livet är skönt just nu!! Jag älskar verkligen våren.. Första dagen med shorts idag(uppvikta jeans) Underbart!

Väcktes av en ljuvlig röst..
Tog bilen, drog ner alla rutorna, Full volym på CD:n - Hämtade Ebba, Becca och Jelik. Släppte Jelik vid statoil.. Sen drog vi till vår/min halvö/ö... Vi är inte riktigt överens om vad det är eller vems det är =) haha...
Låg där och hade det allmänt mysigt, roligt och bla bla .... Sen blev det en sväng till torget och åt årets första kulglass.

Ikväll har jag jobbat och gör det ännu då men.. Var hos Alex en sväng tidigare ikväll och drack ett X antal koppar kaffe.. Det har gynnat mig inatt..
Har även varit hos.. Ja ni vet vem.. Skulle bara prata 5 minuter men vips så var en timme borta. Med vissa personer går tiden såå fort =)
Nu är det snart dags att krypa ner för att förhoppningsvis vakna till ytterligare en underbar dag=)
 
                   


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fina bilder :)

2009-04-03 @ 12:07:06
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0