16/4 En BRA dag!!

Det var riktigt länge sen jag grät glädjetårar, men idag tittade dom minsann fram. Jag är SÅ sjukt otroligt glad för Pappas skull.. Jag tänker inte gå in exakt på vad det men det är iaf helt fantastiskt. Det känns bra att kunna glädjas åt andras lycka trots att man själv mår skit =)
Det andra som var bra idag var att jag fick världens HighTec-dammsugare.. Den ser ut som ett rymdskepp och har fler finesser än min dator =) Nu ska man bara förstå dom..
Det tredje som vra bra är att idag gjorde jag min första träning på "Vallen" på länge. Tråkigt med rehab men jag känner motivationen kryper i hela min kropp.. JAG SKA TILLBAKA TILL ELVAN!!! Så är det bara..

Vad är det då som gör att man inte kan få riktig ro i kroppen? Ja, säg det.. Detta är ju inte min terapi längre så nej det får stanna huvudet =)
Har tagit upp en del kontakter igen som känns bra.. Bra på ett riktigt vis, så som det ska kännas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0