13/4 Enough

Det får fasen vara nog nu... Är trött på ganska många saker just nu. Som Winnerbäck sjunger, "Trött på ingen, trött på allt"

Det finns vissa saker jag vill uppnå just nu, tänker inte gå in på vad för alla har inte med det att göra.
Ser fram emot sommaren som fan just nu, bara njuta av livet!

Annars känns det som att livet går på högtryck just nu.. det är kul som fan men ibland måste man landa lite o bara vara. Jag tror exempelvis inte jag orkar hålla på som jag gör nu de dagarna jag jobbar. Det finns stunder då man måste få vara tråkig och bara dega.. Just nu behöver jag verkligen landa. När jag landat behöver jag ta nya tag och räta på ryggen lite, fan man är ändå 23(4) år liksom. Då håller det inte att exempelvis äta hos mamma varje dag(även om det är godare än min mat) Det står på min vänstra arm att livet är en strid.. Det finns just nu EN strid jag måste vinna.. Den mot mig själv! Funkar inte heller att gå och köpa en NY skjorta bara för att de andra inte är rena.. Öhh, Vadå kass känsla för pengar??

SÅ.. Nu skiter vi i det =) Finns såklart EXTREMT stora ljusglimtar med just nu... Ni vet vilka ni e;)

- 20 dagar kvar tills vi åker till Metallica
- 51 dagar kvar till Sweden Rock, helt underbara band som släppts nu mot slutet, Deathstars, Babylon Bombs, Vains of Jenna, Innocent Rosie och Fourever.. Såg dom i matsalen på Norrevång i 9:an..=) Inte lysande men coolt att man sett dom där


"-Då är jag i dödens väntrum...  -Ähh, där är vi alla, alltid"

Kommentarer
Postat av: Ebba

Man får vara lite lat. Mammas mat är ju godare? Tråkigt att äta själv ju. Men bara sparka igång dig själv så ska du se att det är skönare att ha både tvättade kläder en att alls bara läggs på hög till slut för att du köper nytt, och att ha lagat mat själv. Det tar ju bata några minuter att äta;).

2009-04-13 @ 13:22:07
URL: http://ebbaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0